Re: Solární ohřev vody za 1 Kč

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 20 17:07:26 CET 2024

Nám dodavatel FVE garantoval sehnání dotace a podepsal, že kdyby to z
jakéhokoliv důvodu nedopadlo, tak že to pokryje sám.   Dotace dopadla,
myslím, že ty dodavatelské firmy to umí zařídit.
co se týče toho ohřevu teplé vody, mám z  toho takový divný pocit. V létě
to bude předimenzované, co pak s elektřinou, která se nevyužije. V zimě to
bude bída, vidím to na naší FVE, v létě dělá i přes 20kWh , v zimě tak
menší  jednotky kW, někdy za den i skoro nic.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com