Re: Svářecí invertor

Pondělí Únor 19 15:24:44 CET 2024

No kombinace analogu s digitálem... přece nějak se tam ten proud snímat
musí, procesor nemůže jen generovat nějakou šířku impulzů, aniž by měl
zpětnou vazbu, jaký proud to udělá. Takže nějaký analogový vstup ten
procesor mít musí. A pokud tam je bočník, bude k němu nejspíš i
zesilovač. Z proudového trafa to může jít i rovnou bez usměrňovače a pak
je otázka, jak se to vyhodnocuje (ovzorkování po hraně impulzu?) a jak
moc se tenhle signál dá napěťově posunovat.

Anděl