Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 23:24:30 CET 2024

Ještě poznámka k tomu "dvě stovky za žárovku co nebude fungovat".
Ty WiFi věci od Tuya (nebo kompatibilní s Tuya) s HA fungují bez problémů.
Aspoň tak to bylo zatím u všeho, co mi šlo rukama.

Já mám raději ty WiFi verze, protože k tomu nepotřebuju nic navíc.
A WiFi mi doma samozřejmě funguje i z jiných důvodů.
Navíc se ty Tuya věci s WiFi dají často (většinou?) přeflashovat na
otevřenou
Tasmotu, resp. na s Tasmotou kompatibilní OpenBK.

PL