RE: Chytré žárovky a jejich protokoly

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 18 22:48:09 CET 2024

Asi nejjednodušší si sem https://www.zigbee2mqtt.io/supported-devices/ do search okénka dát LED a vypíše vám to v tuto chvíli 3444 zařízení, u kterých pak můžete zkoumat s čím a jak jsou kompatibilní a jestli splňují vaše požadavky. Pak už jen Alík a spol. Pokud byste nechtěl do Číny, tak T-led.cz má nějakou E14ku ve verzi jak WiFi (označenou jako Tuya), tak ve verzi ZigBee. Mám zkušenost, že ZigBee je na tom celkově s kompatibilitou lépe než WiFi, navíc to nezabírá adresy a může to podpořit mesh síťovou topologii.
Ale nic z uvedeného jsem nezkoumal, já barevné nemusím, nechci mít doma "diskotéku" 😊

Jakub Šerých