Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 18 19:49:03 CET 2024

Takhle jsem  přemýšlel. Potřeboval jsem jen vestavět měření a takhle jsem
dojel.Reference zdá se že drží, zkoušel jsem laborovat s napájením mezi
5-15V ( uvnitř bývá stabilizátor ) a to sedí a ani se nehne.
Trochu vliv má, když to bylo 2 hodiny v mrazáku, ale nic zásadního. Problém
je ta nelinearita. Už jsem podezříval stařičký Metex co stojí na stole, ale
mám tu další měřítka, která měří nachlup stejně.
Jen ty čínské Volty jsou ujeté no...
Nakonec asi kuchnu jeden USB tester co tu mám, když ho externě napájím,
měří až do 35V a dobře, navíc ukazuje krom proudu i výkon a dodanou
kapacitu , což se může hodit.
Blbý je ten malý display, ale lépe malý a přesně, než velký a blbě.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 18. 2. 2024 v 18:57 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>