Re: S0 výstup elektroměru.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Únor 18 17:42:06 CET 2024

Je to přesně tam co jste popsal - dovolím si obrázek - jeden za milion
písmen:

https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/LJr2T8AkajERfkg

Jinak pro p. Labaje. HA má docela početnou konkurenci - jen namátkou co
mi takhle vytanulo na mysli:

https://www.domoticz.com/

https://www.openhab.org/

A někde jsem viděl minálně ještě 2-3 další projekty.

Petr