Re: S0 výstup elektroměru.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 17:22:53 CET 2024

No právě to mi na tom přijde divné.
Že to obsluhuje spoustu zařízení je dáno tím, že tam přispívá spousta
autorů.
A proto je mi nepochopitelné, že to píšou zrovna sem a ne jinam.
Snad jedině proto, že jiný, přímo konkurující, projekt neexistuje?
Nevím to, pro sebe si píšu automatizaci sám na míru, takže se v tom
neorientuju.

Dovolím si ocitovat větu z Vašeho následujícího mailu, podtrhující to,
co píšu:
"Aha, kde je ten formulář? Myslel jsem si, že tam někde musí být, ale
nenašel jsem ho."

PL