HA + MQQT arduino

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Únor 18 12:18:49 CET 2024

Ano, tak jsem odpojil repeatery a naparoval 3 SONOFF zasuvky.

Nefunguje mi,  jakmile chci neco naparovat pres repeater tak to nejde.
Musim to naparovat primo u Conbee 3. Jednoduche veci pak jdou ovladat i
dale pres repeatery nebo zasuvky, ale ta hlavice nejde ovaladat, pokud
neni primo v dosahu Conbee III.

H.