Re: Čínské vestavné V-A metry...

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 18 11:51:57 CET 2024

mozna bych se zeptal tady u prodejce, jeslti neco doporuci.
http://www.hezkyden.cz/soucastky/merici-technika/meraky-kombinovane/
ted jsem u nich nejake kupoval, ale zatim jen zkusmo pripojil na
napajeni. prvni co uz vim ze mi bude vadit, ze jsou pomaly. nekdy to
vadit nemusi, ale mam rad, kdyz hodnota zobrazeni reaguje primerene
svizne :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65