OT AI

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Únor 18 10:02:05 CET 2024

Vy na něj jdete vědecky.... Já zkusil jinou "pitomost":  Přelož do
angličtiny a zpátky větu:

Fialová srnka pije kafe z hrnka.

Výsledkem bylo:

Purpurová laň pije kávu z kelímku.

Na první pohled je to hrůza, ale když se nad tím zamyslíte, dodržel
přesně stejný smysl jen jinými slovy. Je to tak hrozné?

Martin Záruba