Re: OT:CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 17 15:21:04 CET 2024

Já znám celkem slušně diodové lasery, ty CO2 moc ne.
Ale z toho mála si myslím, že řízení CO2 laseru je trochu jiné zvíře než
řízení třeba toho diodového.
CO2 paliči mají rádi obrázkové formáty dat, kdežto diodoví paliči mají
rádi vektorové formáty.
U toho CO2 se hraje i na všelijaké přechody a je jen na on/off.

Takže co vím, tak buď lidi v případě potřeby konvertují ty vektory na
obrázky (což je podle mě ošklivý postup).
Nebo se pak úplně předělává řízení.

Stálice mezi free SW pro lasery, program LaserGRBL, ale na svých
stránkách o CO2 laserech taky mluví.
Dokonce dřív míval na titulce webu formu CO2 laseru (možná ji tam má
furt). Pamatuji si to, protože
mě to tehdy udivilo.
Tak to asi nějaké řešení má.

PL