Re: Převrácení polí charů preprocesorem?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 17 14:29:58 CET 2024

Jestli to děláte na AVR, tak na tohle raději zapomeňte. Ty divné
paměťové prostory vám do toho hodí celkem spolehlivě vidle. Ono je
stejně lepší použít externí generátor, jak už tu padlo. I v tom clang je
někdy potřeba zapnout LTO, někdy to potřeba není. Prase aby se v tom
vyznalo.

Na malých procesorech jsou STL knihovny dost naprd. Třeba std::atomic
jde jen tam, kde jsou nativní instrukce pro atomický přístup -
Cortex-M3,4, ale už ne Cortex-M0, vector, string a jiné jsou paměťově
dost nenažrané, data mají na haldě. Prostě ta podpora C++ je pro
bare-metal a programování pod OS úplně jiná.

Mrazík