Re: Převrácení polí charů preprocesorem?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Únor 17 12:42:27 CET 2024

C preprocesorem urcite ne, neni tam prece zadna moznost, jak krajet
retezce na znaky.

Mozna by to mohlo jit v nejake posledni revizi C++, ale ty konstrukce
jsou tak slozite, ze to neumim rict z hlavy.

Ja tohle resil vzdy pomoci definicniho souboru, generacniho skriptu, co
vyblinkal C/H podle potreby a makefile, ktere mi to spravne po sobe
pospousti. Je to reseni, ktere funguje vzdy a vsude. Generator dnes
urcite python, drive perl.

J.