Re: Lepidlo co umí ztuhnout do tuha?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 17 09:08:05 CET 2024

vsechno co ma drzet hned a byt rychle tvrdy je bud dvouslozka nebo UV.
dobre vysledky u tavky davaji tycky specialne pro elektroniku, co jsou
opravdu podstatne tvrdsi a meknou pri o dost vyssi teplote. nevytecou
pri 60-70°C. i dba tuhnuti je 3 -kx rychlejsi. drive slo koupit v
TME(CZ), ale nejak nam ten eurosojuz nefunguje, takze musite do polska
TME (PL) :-(.
https://www.tme.eu/pl/details/term.ele-11d/pistolety-na-klej-i-kleje-termotopliwe/termik/x-1101-ul/
ja nakonec koupil tady u polaka, co posila do cr :
https://www.reworkstation.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2151&category_id=3&keyword=11%2C2&option=com_virtuemart&Itemid=2&lang=cs
opravdu stoji za to je mit na bastleni v supilku.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice