sietova frekvencia a hodiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 15:19:12 CET 2024

Kdyby to tam někdo zadával opravdu ručně, tak by to tak mohlo být.
Ale otázkou je, odkud by ten "někdo" měl informace o daných elektrárnách.
Nemyslím, že na plotě každé polní elektrárny je technický štítek s
parametry.
A u domkařských elektráren už vůbec ne.

Proto jsem si myslel, že tam někdo naimportoval data z nějaké databáze od
distributora, protože ten takovou databázi musí mít.
A možná je i veřejně přístupná?
I kdyby nebyla, tak distribuční společnosti jsou velké s mnoha
zaměstnanci, tak
se možná mezi nimi najde nějaký nadšenec do fotovoltaiky a současně do map.
A pokud už by to vzniklo takto, tak to zřejmě nepřepisoval ručně z
papíru, ale
natáhl to tam nějakým převodním scriptem. A pak by tam bylo všechno nebo
nic.

Samozřejmě o Vaší (a dalších ostrovních elektrárnách) by tam informace
nebyla.

PL