Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 16 12:56:58 CET 2024

Hmm, tak jsem zkontroloval pár vypínačů v bytě a bohužel nulák tam nevede.
Což mi bohužel poněkud kříží plány jak pro ten panel tak hlavně pro
další etapu ve které jsem plánoval umístit pod všechny vypínače v bytě
takové ty Sonoff micro krabičky, které z hloupého vypínače udělají chytrý.
Ach jo. :(

Zdraví PavelK