Pean s nastavitelnym pritlakem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 03:02:59 CET 2024

Snažil jsem se to podle Vašeho popisu zreplikovat.
Je to tedy tak, že ta závitová část pružiny je až mimo, za koncem těch
dřevěných čelistí?
A součástku pak držíte tím, co původně ty mačkací rukojeti?
Je fajn, že takhle jsou čelisti rovné a stisk není tak silný. Ale
rozevřít se to musí oběma rukama.
Pochopil jsem to správně?

Já pokud chci, aby to mělo rovné čelisti, tak tam prostě přilepím nebo
přišroubuju dřevěnou
destičku. Můj oblíbený konstrukční materiál jsou dřívka z nanuků.
Nebo tam dám čelist, udělanou ze dvou kusů tišťáku.

Díky.
PL