Pean s nastavitelnym pritlakem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 15 21:03:19 CET 2024

Mrzí mě, že jste nevyzkoušel ten kolíček na prádlo + pinzetu podle výběru.
A jak vím, že jste nevyzkoušel?
No protože kdybyste zkusil, tak už byste nechtěl jinak. ;-)

S kolíčkem můžu používat libovolnou pinzetu - rovnou, ohnutou, špičatou
na malé SMD nebo kulatou na větší...
Podle toho, kam ho na pinzetu nasadím, tak mám menší nebo větší přítlak.
A když se použije na ohnuté pinzetě, tak se dá i postavit na stůl (je
kolem pinzety rozkročený a tak se pinzeta nevyvrací)
a pinzeta tak může držet součástku i bez nějaké další fixace.

Kolíček je i jinak velmi univerzální.
Když se mu provrtají čelisti a dají se do nich šroubky, je z toho
ideální přípravek pro nabíjení/měření knoflíkových článků
nebo jiných plochých věcí. Třeba i pro měření na přímém konektoru na
PCB, pak je ale šroubek jen z jedné strany.
Když se uchytí na kousek hlazenky aby po ní jezdil nahoru a dolů (jako
jsou třeba chemické stojany, co jsme používali
i ve školních laboratořích), tak se do něho dá uchytit měřicí hrot, pogo
pin nebo jiný přípravek a udělat si tak 3. až x-tou ruku atd.

Otázkou ale je, jestli vlastně dnešní lidé ještě vůbec kolíčky na prádlo
znají (a mají). Když všichni používají sušičku (my ne).

PL