sietova frekvencia a hodiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 15 19:27:37 CET 2024

Myslíte, že to jsou jenom ty velké?
Čekal bych, že země průběžně reportují vedení říše i úspěchy v oblasti
domkařských elektráren. Aspoň ty, které jsou oficiální a stavěné s dotacemi.
Musí se to reportovat, aby se dalo průběžně vyhodnocovat jak
zachraňujeme planetu.
Ty mapy asi používají data od distributorů (agregovaná v centru říše).
Jinak možná nějaká speciální evidence jen polních elektráren na
centrální úrovni ani neexistuje.
Pro distributora bude zřejmě elektrárna jako elektrárna, rozlišeno jen
výkonem.

PL