Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 14 19:53:44 CET 2024

>      Tady je trojúhelník ze sudých, jak se to dělá na aditivním
>      syntezátoru (jenom amplituda, bez upravené fáze).

Aha, takze ide o hudobno-audiofilsku definiciu trojuholnika.

>      Vyjde z toho krásný trojúhelník

Toto?

https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240214/aa2298b8/attachment-0001.png

Houby krasny.

Tie parne (sude) harmonicke na elektronkach a zrejme aj na hentom zapojeni
co ste popisovali s operakom a diodou dosahuje tym, ze sa vyssie vstupne
napatia zosilnia viac ako nizsie. To potom zo sinusu vyjde taky priebeh,
ktory ma vacsi "kopec" v kladnom aj zapornom maxime ako ta sinusovka, ale
na obe strany od toho "kopca" klesa vyrazne rychlejsie ako ta sinusovka.

Plus rozne prechodove javy, ako to zvyknete pisat, napr. vplyvom zle
vyfiltrovaneho napajania, "makka" limitacia, apod.

wek