Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 14 19:27:38 CET 2024

Po precteni diskuze (co se tyce tech FET na vstupu a stare zapojeni vs
novejsi zakladna) na konec asi vezmu na test tohle (nebo od jineho prodejce
- zde je detailneji videt PCB z obou stran a dalo by se z toho nakreslit
schema):

https://www.aliexpress.com/item/1005005743510069.html

Je tam TL072 v zapojení s oběma OZ. Nejde mi o žádné hifi. Jenom o to, aby
to pokud mozno hrálo jako ten nástroj, když ho člověk slyší. Tak uvidím, co
to udělá s timto. Další průzkum asi začne až když tohle nebude stát za nic.

Prošel jsem nějaké modernější zapojení a většinou šlo o dva OZ. Občas byly
k vidění i dvě antiparalelne zapojene diody na vstupu. Např. zde se tomu
věnují trochu vice:

https://sound-au.com/project202.htm

Děkuji za postřehy.