Cim nejcasteji merite - a proc?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Únor 14 00:05:10 CET 2024

Njn, přístroje s Ethernet portem, to je můj sen.
Jenže to si dovolit nemůžu, protože to bastlení je jen hobby a časem
prověřené měřáky z historických dob, kdy RJ45 rozhodně nebyl standard,
vyhodit nehodlám.
Včetně toho divného DDS generátoru BK Precision 4070A -
https://www.bkprecision.com/products/component-testers/4070A - co mám na
stole. Je vošklivej, nefotogenickej, ale funguje spolehlivě. Taky
akvisice z EBay, kdysi dávno tak 20 let zpět, za velmi rozumný peníz.

Zdraví PavelK