Multimetr Aneng 9002

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 13 11:01:26 CET 2024

Jenom k tomu vypínání po 10 min...mám už leta od Firnsi takový malý,
kapesní a když to tenkrát dorazilo, psal jsem do hodnocení že mi tahle
funkce pěkně irituje. A někdo další mi odpověděl že stačí při zapnutí
podržet zapínací tlačítko déle než 5 vteřin a on už se nevypne. Ještě jsem
to pak u jiného  modelu m.metru také vyzkoušel a tam už to nefungovalo. Ale
za pokus to stojí a nebo zkusit nějaký jiný postup který možná fungovat
bude jenom není popsaný. V návodu od toho mého multimetru vůbec nebyla
zmínka o této funkčnosti.