sietova frekvencia a hodiny

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Pondělí Únor 12 22:14:19 CET 2024

Ako zdroj vseobecne akceptovatelneho casu som vzal hodiny napajane
jednym kusom alkalickeho clanku AA (IEC LR6) a zosynchronizovane s
ceziovymi atomovymi hodimany pomocou radioveho signalu vysielanym
dlhovlnnym vysielacom na frekvencii 77500 Hz.

Na ostatnych mnou popisovanych hodinach napajanych zo siete bol cas
posunuty dopredu o sedem minut -0/+1 minuta (bez porovnania sekund).

Hodiny boli naposledy nastavovane 29.10.2023 podla hore uvedenej referencie.

R.