Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Pondělí Únor 12 11:55:38 CET 2024

Na zacatek asi nejlepsi koupit vybrany nucleo kit a pak uz stavci
stahnout jen Cube IDE pokud netrpite odporem k Eclipse... Je nejaky
plugin i do VS Code ale prislo mi to jeste nedotazene a malo funkcni.
Pokud pouzijete HAL knihovny, je program napric vsemi radami a typy
velmi podobny, portovani komplikuje akorat ruzna koncepce DMA a moznosti
nekterych periferii ale v zakladu se da kod prenest beze zmen.
Ja mam ted nejradsi radu L, pokud nepotrebuji velky vykon.