Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Únor 11 22:21:25 CET 2024

Od doby, co používám počítač, tak už jsem nějak klasické kalkulačky
nepotřeboval. Vůbec nevím co lidi k jejich používání vede:-)

Tu ve Windows sice jednou za X let předělají, ale dá se to vydržet.
Pamatuju že ve Win10 zezačátku chybělo 1/x, skoro to vypadalo, že se
budu muset smířit s rapidním nárůstem používání závorek, pak se jednoho
dne objevilo okýnko na zpětnou vazbu, tak jsem napsal že chybí 1/x ...
no asi jsem nebyl sám, za pár dní update a je tam zas:-)

A na mobilu jsem též rychle skončil u Realcalc.

PH