PC: piskani graficke karty NVIDIA Quadro P2000 ? nebo neceho jineho v pc ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 11 09:51:59 CET 2024

hezky den.
v mojem starem/novem pc, neco piska. ze zacatku jsem tipoval na lozisko
nejakeho ventilatoru. pc mam primo pred sebou a vetraky zdroje a grafiky
primo vidim. to piskani je rychle se snizujici/snizujici zvuk, presne
jako by se roztacel a zase zpomaloval vetrak, nebo neco tociveho. ale ta
rychlost zmeny je rychlejsi nez by treba ventilator stihal. zjistil
jsem, ze to piskani dokaze presne reagovat na zmenu zobrazeni na lcd.
prepinam ruzne karty v prohlizeci, prepinam mezi aplikacemi. pokud
prestanu ton postupne po nejake dobe "dobehne" do nuly. pokazde je to
pri minimalnim vytizeni pc. nalepil jsem si znacku na ventilator zdroje
a ten pri tom zvuku klidne i stoji. a vetracek na grafice jsem zkusil
pri vydavani piskani jemne pribrzdit stetcem, ale na zvuk to nemelo
vliv. na vetrak od procesoru I7/8700(tdp65W) se nedostanu. ale hw info
ukazuje pri piskani trvale otacky beze zmen. jedine co me napada, ze by
to  mohla byt nejaka regulace na graficke karte a piska civka ?
je to strasne otravne, kdyz je ticho, pripadne hraje nejaka klasika a do
toho si takto podivne piska nejaka mys z pc.
po vetsinu casu pc nepiska a ani se mi nepovedlo to piskani nasimulovat,
kdyz bych chtel.
pc je v zaruce, ale nekam ho vozit se mi vubec nehodi.
na zkousku tam muzu pripadne dat jinou podobnou grafiku, jestli to uplne
zmizi, ale take se mi do toho zatim nechce :-)
proto pokus o zazracnou radu, co zkusit :-)
treba to nekoho uz potkalo.
diky.
t.