Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Únor 10 23:35:37 CET 2024

Hmm,

zlaté časy před cca. 20 lety. To jsem tenkrát (ještě před vstupem do EU)
vybavoval dílnu a kupoval fůru věcí na EBay v USA. A všechno zcela bez
problémů, vydražil jsem, poslal peníze, za pár dnů přišel balík až na
stůl (bez cla a DPH), napsal jsem na EBay dobrou referenci na
prodávajícího, on mně napsal dobrou referenci na kupujícího a bylo
vymalováno. A nikdy se mi nestalo, že by někdo zboží neposlal.
A že jsem tenkrát těch měřáků, doplňků k soustruhu a frézce a dalších
věcí nekupoval málo. Byla dobrá doba, po prasknutí dot.com bubliny
krachovala spousta firem a vybavení bylo lacino ke koupi. Akorát ten HP
čítač jsem já blb tenkrát nekoupil, protože se mi zdál drahý. Dodnes
toho lituju.

Zdraví PavelK