Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 10 14:51:33 CET 2024

Třeba to podvod není...
Nabídnout prodej přes Ebay, nebo jinej oboustranně důvěryhodnej systém,
co má tlačítko Buy now.

Aneb podvodník se pozná tak, že nechce cestu, která by podvod
neumožňovala:-)

Já to teda znám jen z opačný strany, že když někdo trvá na tom, že si
věc od něj nemůžu koupit tlačítkem Koupit a odmítne i Zásilkovnu s
povoleným vrácením, tak předpokládám, že je podvodník.

PH