Re: Pozor na bezdrátové napájecí modulky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 10 00:24:34 CET 2024

Tak jsem je ještě začal podrobnějc zkoumat:

2A přijímač obsahuje
https://www.aliexpress.com/item/1005004428895040.html
a vysílač
https://www.aliexpress.com/item/4000186296290.html
ale v konfiguraci blízké 12V (2x47k a 7k5)

Tak jsem zkusil 12V, fungovalo i s 6R, se 3R ale po chvíli chcíplo:-)

verze 1A má přijímač
https://www.aliexpress.com/item/32489860549.html
a vysílač
https://www.aliexpress.com/item/4000189481538.html