Re: poèítací AD pøevodník v PIC16F18015

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 9 10:32:28 CET 2024

[preposielam]

Ahoj,

este snad jedna vec, tento typ prevodniku sa vyraba cca. od roku 2017 a
odvtedy neexistuje jeden normalny popis prace toho prevodnika. Teda v
zmysle technical english... Lebo ako vidis pri citani jednotlivych modov,
rozdiely medzi jednotlivymi modmi  su naozaj len jedno ci dve slovicka,
ktore diametralne menia vyznam celych odsekov. Takze treba naozaj citat
datasheet niekolko krat a to slovicko po slovicku... Takze zaver, ked som
nechcel ostat len pri citani, zvolil som mod BASIC a zacal trochu
programovat. Zial vysledok je nevalny, mam sice hw, na ktorom to mozem
skusat, ale zial nemam cas programovat. Su ine pracovne priority. A to
nehovorim o tom, ze microchip vypustil uz snad 4 verziu jadra pic16, ktora
sa lisi poctom instrukcii, ta najnovsia ich ma mat 50. A este som neprisiel
na to, ktora je ta 50-ta. Tak sa prosim na mna nehnevaj, ze som bol trochu
skupy na slovo.

A.