BT RX/TX z Hadexu

Pátek Únor 9 07:51:42 CET 2024

Procházel jsem různé bezdrátové mikrofony a žádný co jsem našel,
nekomunikuje přes BT přímo s telefonem, ale má svůj přijímač připojený k
founu přes USB. Při tom bezdrátová sluchátka mají obousměrné spojení,
ale tam na kvalitě signálu z mikrofonu až tak nezáleží. Takže asi bude
nějaký důvod, proč to všichni takhle dělají. Je to pro mě zase poučení,
dlouho jsem tuhle techniku nesledoval. Na BT je problém i latence. Sice
v nahraném videu jde zvuk posunout, ale jednak je to starost navíc a
taky přítelkyně s tím chce vysílat nějaké cvičení živě.
Nakonec jsem objednal krabičky Rode
https://www.techhouse.cz/RODE-Wireless-ME-d22526.htm . Z toho, co jsem
procházel, jsem získal dojem, že každý systém bezdrátových mikrofonů
komumikuje jen se zařízeními stejné značky, tedy každý si to dělá jinak.
Tohle je sice drahé, ale mělo by to fungovat dobře a poměrně s (až
zbytečně) velkým dosahem. Není to sada s x mikrofony, které musíte mít
od téže značky, ale má to vstup pro klopový mikrofon, kam si mohu
připojit cokoliv.

Anděl