Power banka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 8 19:49:56 CET 2024

Ta varianta, co tam Samsung nově dal, mně přijde docela rozumná.
Normálně tam není nic, když přijde SMS nebo zmeškaný hovor, tak to svítí
polojasem furt.
A umí si to zapnout i budík, takže se to asi dá řídit i nějak z aplikace
(mám budík 3. strany).
On zapne čas na displeji nějakou dobu před buzením. Mám pocit, že snad
1/2 hodiny předem.

PL