Rotuer + NAS

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 8 15:55:04 CET 2024

Dnes je toho mraky. Všemožné zotacy a box PC. Já provozuje tohle:
https://www.umax.cz/umax-u-box-j42-nano/
Mohu si myslet, že je to český výrobek. Má to přátelskou spotřebu a je
to reálné PC, na kterém běží standardní distribuce.
Z tvojich požadavků to nemá 2 disky v mirroru. Ale celkem snadno najdeš
verzi s více M2 slotama.