Re: přesměrování na jiný počítač v síti

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 15:29:24 CET 2024

jasně, na linux si nainstalujte haproxy (nebo libovolnou jinou reversní
proxy) a rovnou si tím vyřešíte i HTTPs.

klíčové slovo pro google je "haproxy, letsencrypt, home assistant"

Reversní proxy přijme http požadavek (případně rozbalí a validuje SSL) a
přepošle ho na RPi.

JD