Re: bipolární LED se dvěma piny

Čtvrtek Únor 8 07:49:47 CET 2024

MC74HC1G14 - Single Inverter with Schmitt-Trigger Input (onsemi.com)
<https://www.onsemi.com/pdf/datasheet/mc74hc1g14-d.pdf> ?
Bipol. ledka nevim ale je to celkem bezne
Nevim, jestli chcete i stav stav nesviti, ale to by pri 3V3 zajistilo,
ze se da vystup do vysoke impedance, mozna by to ale potom kmitalo a
muselo by se to umravnit nejakym R delicem.