Algoritmicka - pocitanie impulzov

M. milger na pobox.sk
Středa Únor 7 10:36:58 CET 2024

Zdravim

1. Pamatovy detektor nabeznej hrany s resetom. Teda logika (signal &
negovany oneskoreny ten isty signal, oba synchronizovane cez registre),
na vystupe register a k tomu moznost resetovat...

2. Logika so synchronnym registrom, do registra sa pise na kazdu
hodinovu hranu "1" ak je detekovana nabezna hrana z 1., inak "0". Vystup
z registra resetuje "1" detektor hrany 1. a postupuje do sift registra 3.

3. Synchronny sift register dostatocnej sirky pre 30sec, na jeho vstupe
je vystup z 2.

4. Scitacka, ktora spocita "1" v sift registri. Pri tych rychlostiach
zrejme nemusi byt paralelna, ale postaci aj obvo pre sekvencne
pripocitavanie "+1".

Hodiny pre 1.,2.,3., musia byt synchronne a aspon 2x rychlejsie ako
minimalna sirka impulzu na vstupe.

Hodiny pre 4 musia byt dostatocne rychle, aby obvod sucet zvladol medzi
2 hranami hodin pre 1.,2.,3, to teda v pripade sekvencneho spocitavania.

Pozor, vysledok bude malicko oneskoreny o par taktov hodin pre 1.,2.,3.,
to neviem ci vadi?

Milan