Algoritmicka - pocitanie impulzov

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Únor 7 09:25:02 CET 2024

presne nieco ako fir filter ma uz napadol.

Posuvny register s poctom bitov vzorkovacia frekvencia krat dlzka okna
(10x30=300), do ktoreho by sa vzorkovalo je impulz, nie je impulz. Potom
spocitat pocet nenulovych bitov. Som trochu zaseknuty na
resynchronizacii. Ak je vzorkovacia frekvencia rovna maximalnej
frekvencii pulzov, ale nie su to presne rovnake frekvencie (rozne
zdroje) je nutne zabezpecit aby sa pulz nevynechal, ani nezapocital dva
krat. Zvysit vzorkovaciu frekvenciu znamena predlzit pipeline, co nie je
uplne idealne, lebo uz je pomerne dlha. Ale stale sa to da.

b.