BT RX/TX z Hadexu

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Únor 7 09:21:49 CET 2024

Datasheet dohledatelný je, ale to ti moc nepomůže, protože to je SoC osazený
BlueTooth 4.2 a pokud nevíš, co je tam za SW, tak nevíš nic.

https://electronics.stackexchange.com/questions/491233/indentifying-a-jl-
chip-in-a-bluetooth

Podstatné je si uvědomit, že ten přepínač z pohledu BT přepíná režim Host a
Device. Pokud k tomu chceš připojit telefon, tak to prostě musí být device a
pak je otázka, jestli to jako device podporuje audio-in.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 7. 2. 2024 9:14:36
Předmět: Re: BT RX/TX z Hadexu
"
tak tahle krabička se nechová jako duplexní, TX a RX se volí přepínačem.
Když ho spáruju jako přijímač a přepnu na vysílání, spojení se ztratí. Jinak
je v tom AC21BP0A904, datasheet je nedohledatelný. Takže budu shánět jinou
krabičku. Alza má Sennheiser BT T100 a tam slibujou i nízkou latenci. Jen je
to za úplně jiné peníze.

Anděl