Re: CL7708 - záhadný obvod ve wattmetru.

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Únor 6 12:23:18 CET 2024

Ten obvod CL7708 je zjevně násobič.

Ale ten dělič přece dodává napětí. Pak byste ale musel přivádět 10x
menší napětí. Ale pokud to chápu, tak vy chcete stejné napětí ale
desetkrát menší proud. Pak ale musíte 10x zvětšit odpor bočníku.

Martin Záruba