OT: clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 5 10:31:37 CET 2024

Mě se spamy taky samy neaktualizují, synchronizace nastane výhradně až
když do nich vlezu, což je asi shodné s:
 > problem, kdyz se mi nezobrazuje u nevyzadane posty pocet novych
zprav, takze se vlastne ani nedozvim
Váš filtr tedy nemá co filtrovat.

Ale mě se tyhle maily ze Seznamu ani nestáhnou.
Když vlezu do spamů, tam se po chvíli objevěj takový ty klasický, že si
mám urgentně stáhnout program, aby mi DPD mohlo doručit balíček. Když se
ale přihlásím do webmailu, tam jsou ve spamech navíc oproti těm v TB
ještě zprávy z konfery. Přehodím je do HW a pak to nějakou dobu funguje
normálně.

Takže tipuju, že tahle kontrola má poněkud vyšší prioritu a jiné chování
k mailům co neprojdou. Seznam je zřejmě ani nepropaguje do IMAPu. Je
tedy možné, jiný mailserver je nechá stáhnout, ale nastaví nějaký
příznak, že když se dostanou do TB, tak ten na ně ani neaplikuje filtry,
jen je nechá ve spamech.

PH