Re: OT: HW lepení v troubě?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Únor 4 18:19:29 CET 2024

U mně po 10-letech podobný problém, trouba Baumatic,  stěny navíc s úpravou pro pyrolízu (snad TiO2)
Zároveň začaly odcházet i panty u dveří. Když jsem zjistil že jeden pant stojí 1000Kč, tak jsem troubu vyhodil. Zatím jsem schoval jen dveře bez pantů, kdy o ně někdo měl zájem...
Lubor

> Od: "Jindroush" <jindroush na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 04.02.2024 13:22
> Předmět: OT: HW lepení v troubě?

Zdravím,

 mám tu blbý problém: V horkovzdušné troubě jsou sešroubovány dva
 smaltované plechy 4 samořeznými šrouby. Z nějakého důvodu otvory v
 nosném plechu vyrezly, díry jsou velký, širšími šrouby nelze řešit.
 Zatím si nejsem jist, zda se dokážu dostat zezadu, tj. použít šrouby s