Re: OT: HW lepení v troubě?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 4 18:00:45 CET 2024

jak bylo uz uvedeno, nejde o beznou zaruku, ale o prodlouzenou a tomu
plechu je 8,5 roku. pokud se treba pouzivaji na cisteni trouby takove ty
nastrikove sajrajty, tak po 8,5 letech to v tom miste sroubku  muze byt
hodne spatny.
predelaval jsem dve vestavny horkovzdusky na neco jako susarny + menil v
dalsich nejake to teleso a ty spoje samoreznejma sroubkama byly oreznuty
pokazdy, ale normalne pouzitelny. pokud je tady konstrukce navic
namahana skubanim kolejnic, bude to asi jeste horsi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice