Archiv konference - bylo clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 4 16:41:15 CET 2024

Když už tady pomlouváme nastavení některých kolegů, tak taky přispěchám
se svou dávkou stížností.  ;-)
Někteří lidé mají nastavený mail tak, že ve webovém archivu konference
není čitelný.
Vysvětluju si to tak, že možná posílají jen HTML formát bez textové podoby?

Mohli byste se prosím, kolegové, podívat do archivu, jestli jsou tam
vaše zprávy čitelné?
Je škoda, když napíšete něco hodnotného, a člověk se pak k tomu zpětně
snadno nedostane.
Nevím, jak si takové informace ukládáte vy, ale já si je ukládám ve
formě bookmarků v archivu konference.

Díky.
PL