Re: OT: HW lepení v troubě?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 4 13:53:23 CET 2024

Obyčejné nýtovací kleště mají orblém s občasným vypadnutím toho
utrhávacího šroubu. Dělají se ale šroubovací nýty, které mají vevnitř
závit a nic z nich nevypadává. Pokud není žádoucí ta dírka co v nich je
na šroub, lze tam dát příslušný šroubek.

Zajímalo by mně, co je to za značku? Moru jsem na podzim kupoval domů,
tak ať mě to neděsí...