OT: HW lepení v troubě?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Únor 4 13:22:16 CET 2024

Zdravím,

mám tu blbý problém: V horkovzdušné troubě jsou sešroubovány dva
smaltované plechy 4 samořeznými šrouby. Z nějakého důvodu otvory v
nosném plechu vyrezly, díry jsou velký, širšími šrouby nelze řešit.
Zatím si nejsem jist, zda se dokážu dostat zezadu, tj. použít šrouby s
matičkou, nemám servisní manuál a mám záruku.

Otázka: lze to nějak spojit "jinak"? Tj. lepením, tmelením apod? Když už
najdu něco vysokoteplotního (je to do trouby potřeba?), tak to není s
atestem pro potravinářství a naopak.

Řeším to, protože výrobce mě prozatím poslal do @#$%^ s tím, že na
proreznutí žádná záruka není a nabídl servis v absurdní sumě (znamená to
výměnu celého toho plechového tělesa trouby).

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>