Re: Takový začátečnický dotaz k Home Assistant

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 4 11:22:45 CET 2024

S Tuyou mějte na paměti, že to řídí jejich cloud.

Už delší dobu ji používám jak doma, tak i v práci (schvalování žádanky
na regulaci teploty u 3D tiskáren trvalo příliš dlouho) a jednou za
měsíc - pár měsíců to zablbne, jakože nechá puštěnou klimu dýl než a
místo 27 je tam 16.

Musím pak ty podmínky po jedné několikrát vypnout a zapnout, aby se
profoukly trubky.

Taky se mi už stalo, že po výpadku jsem je musel přidávat znova, nebo
ikdyž net fungoval, tak jsem router musel vypnout a zapnout a vypnout a
zapnout i ty tuje.

Jako není to ideální, ale za kilo to ani náhodou neudělám.

Ty tuje se většinou dají přeflešnout na Tasmotu a pak to mít ve své
infrastruktuře.