Re: Vzdálená plocha

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Neděle Únor 4 10:43:42 CET 2024

To co vidíte ještě nemusí být úplně pravda. Motá se tam antivir a ten
musíme občas vypínat. On se zaregistruje,a by hlídal i TCP spojení a
třeba to nedojde do toho WireSharku, detailně jsem nezkoumal, ale takto
to funguje. Samozřejmě lokální FW. Dále pak jakou máte autorizaci,
povoleného uživatele,... .

Jirka