Rezanie plexiskla (filter na displej)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Únor 3 23:01:15 CET 2024

Úplně stejná zkušenost :-) Hezký nápad, chytrý software, ale kvalita jim nic neříká. Jednou výpalek zarovnali k okraji tabule plechu (to muselo dát víc práce než ho prostě ojet laserem celý), takže jedna hrana byla obouchaná a orezlá, ještě se hádali ohledně reklamace. Hodil jsem to šrotu a už od nich nic neobjednávám.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Saturday, 3 February, 2024 20:48
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Rezanie plexiskla (filter na displej)

idilna skvelej pocin, ale bud nestihaj, nebo jedou kvantitu. mel jsem tu na upravu frezovanim AL dily 5mm z idilny, rezany snad laserem a bylo to jednoznacne na kvantitu. otresny hrany atd. proste rychle na plny kule.
frezovat to plexi je zdytecne. laser ma dneska kazda reklamka a neni lepsiha kamaradstvi nez co2 laser + pmma :-) t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice
410 02