Pozor na DC SSR a "SSR"

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Sobota Únor 3 18:58:39 CET 2024

Já si teď nechal v JLCPCB udělat destičku na PANASONIC AQY212EHAT, 5 kV optoizolátor s MOSFET výstupem. Jeden 3k3 rezistor, dvě svorkovničky a mělo by to být SSR relé „jak vyšité“. Nespíná to žádný velký proud, potřebuju do 10 mA, tak dám vědět, až to přijde a osadím to.

Tomáš

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Saturday, February 3, 2024 3:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pozor na DC SSR a "SSR"

No to jo, ale v tomhle případě ani není galvanické oddělení, tedy jako náhrada relé prakticky na nic.

Jinak ano, pod názvem DC SSR se většinou vyskytují s 1 MOSFETem, ale aspoň jsou oddělené a občas je v DS i napsáno jak moc pomalu spínaj/rozpínaj. Případně jsou to mohutnější darlingtonové optočleny, takže úbytek napětí může překvapit:-)

PH